We made a wish, and the wish came true, Ylva.

mandag 16. juni 2014

Bedre seint enn Aldri

Denne uken har fløyet forbi,
Vi har hatt en del på tapetet, og dermed har jeg rett og slett ikke tatt meg tid til å sette meg forran
datamskinen og blogge!
Har heller brukt det til Kosetid med Minsten.
Men skal bli flinkere frem over.
 
Vi har nemlig planlagt dåp!
KJEMPE GØY,
men veldig travelt.
Alt skulle så klart være perfekt for minsten,
og dagene har gått til shopping for å få tak i så klart den perfekte pynten.
Det innebar mange kjøpesentere for å finne det vi så for oss.
Og resultatet kunne jeg ikke blitt mer fornøyd med.
 
Bilder av dåpspynten,
Jeg og Mamma brukte hele 6 timer på lørdag og lage blomsteroppsatser og dekorere,
og det var absolutt verdt det !
 




 









 
Bilder av dåpsbarnet kommer senere,
der det ikke var jeg som var fotograf i går men,Pappa.
Så bilder kommer siden.
 
Ellers Hadde vi en helt fantastisk dag,
Og Minsten klarte seg utrolig bra til så mye folk på en gang og uvante rutiner.
Hun var en solstråle hele dagen,
og sov så en stein hele natt!
 
Ellers i uken som gikk
 
Vi har vert på besøk hos Mormor til Minsten,
noe vi er så å si hver Tirsdag.
Da har hun fri fra jobb og vi har Kosedag!
Så KOSELIG!
 
Litt shopping til Minsten har det også blitt innimellom handling til pynt.
Minsten trengte nye Boddyer,
så dette måtte handles inn.
Mormor klarte da å finne litt nytt til sommergarderoben til minsten.
Så det ble et par Søte antrekk!
TUSEN TAKK MORMOR!
 
 
Vi skulle egentlig på Østerlide på Torsdag som var,
men det ble desverre avlyst.
Men fått ny time til neste uke.
Dette Gleder jeg meg masse til,
å få litt flere svar på hva som skjer frem over.
 
Vi skal ha møte med en sosionom!
Så få vite litt om hvordan løpet blir, hva man har krav på og div andre spørsmål vi sitter inne med.
Skal bli spennende!
 
KUN det BESTE for Minsten!
Så blir godt å vite hva vi må kjempe for, å hva vi har i vente.
 
Strikkefronten
 
Har desverre ikke kommet så mye lengre på kåpen,
da jeg hadde strikket feil i begynnelsen på bakstykket og måtte rekke opp dette.
Men nå har jeg kun armer og montering igjen,
så snart er den ferdig!
Og skal legge ut ferdig Resultat!
 
Ellers får jeg baby besøk i uken,
Og da! Ja da!
Kan jeg strikke BABY teppe, noe jeg ELSKER.
Minsten har en hel haug! å der er så DEILIG.
Så det slenges på pinner nå etterpå, og så satser vi på å bli ferdig fort!
Bilder kommer etterpå!
 
Ønsker alle en fin dag videre!
 
Nå skal Jeg og Minsten bare koooose oss!
 


 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar