We made a wish, and the wish came true, Ylva.

fredag 6. juni 2014

 
Fredag 06.Juni.14
 

Mitt første Blogg innlegg!

God måren !
Da er det slik at jeg har blitt lokket av min Tante Gal til å lage meg blogg.
Tante Gal - vibedille.blogspot.no
 
Dette virket som en god ide nå hjemme i permisjonstiden, så jeg
kastet meg ut i oppgaven torsdags kveld.
Etter mye frem og tilbake, ganske grønn og uopplært, klarte jeg til slutt å få laget meg en side.
 
Ready Set Go!
 
Dagen i dag
I dag har Minsten og hatt en HERLIG morgen,
alle morgener er vel herlige,
men i dag litt ekstra.
Minsten sov helt til 10.00!!
DEILIG!
Jeg til og med måtte vekke henne,
Å da får jeg det beste smilet som får et mammahjerte til å smelte,
GOD MÅREN SMILET, fra øre til øre.
 
Etter en liten stund med kos var minsten klar for å leke i Babygymmen sin.
Hun elsker den, er så mange stilige farger og se på.
Å vet du hva?
Mot alle ods har Minsten lært seg å snu fra ryggleie til mageleie helt på egenhånd!
 

 

FLINKE MINSTEN!

Det vi øfte får høre å lære om det er at Minsten ikke kommer til å være like sterk som andre barn og
lære senere enn andre barn.
MEN vi har lært oss at Minsten hun gjør det på SIN og bare SIN måte,
og hun overrasker oss stadig med nye ting!
Hvem skulle vel tro at hun kunne rulle rundt allerede,
bare To og en halv måned!
 
Kl 13.00 i dag skal vi til Fysioterapauten til Minsten.
Det blir spennende,
vi skal imponere med å snurre rundt!
Og få nye og spennende måter og trene på for å gjøre Minstens hverdag lettere.
 
Mitt Hverdagssyssel
 
Når minsten hviler på dagen inntar jeg kosekroken i sofaen men strikketøyet.
Å nå er det kåpe til Minsten som står for tur.
Jeg har fått DEILIG Debbie Bliss garn i posten, og det strikkes for fullt.
 
I denne boken er det mange Nydelige strikkeforslag,
jeg har da planer om å få strikket det meste,
men det får vi ta med tiden.
En ting av gangen.

 
Denne gang blir det denne Brune NYDELIGE kåpen.

 
Har kommet 10cm, og strikker ivrig videre!
Knapper til har jeg også fått tak i på Stoff og Stil!
 
Der har de så utrolig mye flott!
Og disse kbappene måtte jeg bare ha.
 

 

Ønsker alle en riktig god dag!

 

 


 


6 kommentarer:

  1. FANTASTISK Lene!!! dette var kjekt! Nå kan eg jo "se" dokk kver dag!!!
    Glede meg til å se alt du strikke og boka må du bare låne så lenge du vil ;)

    KOS dokkor, nuss Ylva fra meg
    og ha ei eventyrlig langhelg ;)

    Go`klem Tante Gro :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny flott blogg. Må nok bare følge med her for tante klarer vel ikke å holde oss helt oppdatert hele tiden ;) selv om det var hun som introduserte oss for Ylva.

    SvarSlett
  3. Flott tante :) ja lønna t neste gang eg komme ;) har skaffa boks kjøl og nå :p den komme nok t å bli godt brukt ;)
    Takk Wenche... Ja skal prøve å oppdatere mest mulig her :)

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blogg.
    Kos deg med din nydelige prinsesse og gled deg over hver dag og alle fremskritt. ALLE barn er forskjellige. Heldig er du som har en raus gal tante. Hun forguder jo både prinsessa og lille Jr. som nå er stoooor gutt.
    Siden du er strikkegal kommer jeg til å følge med på det du har å by på. Store sko å fylle, men din gale tante veileder deg nok slik at du får en toppers blogg.
    God Pinsehelg til deg og dine.
    Liv

    SvarSlett
  5. Velkommen til Blogglandia.
    Din Ylva er såååå skjønn. DS barn er vel egentlig en stor gave. Mannen min jobber bla med DS mennesker, og forteller at de ikke kan stresse, men tar livet med ro. Min danske venninnes sønn har også DS og han er helt spessiell.
    Så fint at du har blitt smittet av Vibeke til både strikking og blogging. Hun er en stor inspirasjon til det meste.
    Ha en fin Pinsehelg.

    SvarSlett
  6. Takk til alle !
    Ja Vi er glad for at Ylva kom til òss, og vi ser frem til alt hun har å by på.
    Ja Tante er god inspirasjon... er nok ikke like strikkegal som henne men det kommer perioder innimellom!

    Ha en fin helg alle sammen!

    SvarSlett